قیمت ها در سایت به روز میباشد و مشتری در هر زمان با قیمت های درج شده در سایت میتواند خرید نماید .
بند 1- تعهد سرویس میزبانی :هاست سان متعهد می گردد سرویس ارایه شده را با بهترین کیفیت ممکن و با ضمانت آپ تایم ۹۹% ارایه نماید .
بند 2- کنسل شدن سرویس توسط هاست سان :
بند 3- کنسل شدن سرویس توسط مشتری و بازگشت هزینه :
عودت مبلغ تا 3 روز امکان پذیر میباشد و این عودت تنها در شرایط زیر معتبر است
1-داون بودن سرور برای مدت بیش از 8 ساعت
2-پایین بودن سرعت سرور از سرعت استاندارد جهانی تعیین شده.
بند 4- ارتقا / کاهش سرویس : مشتری می تواند در هر زمانی که مایل بود سرویس خود را ارتقا /کاهش دهد .ارتقا:به نسبت میزان باقیمانده از اعتبار سرویس فقط هزینه مابهالتفاوت سرویس دریافت می شود - کاهش: بعد از دانگرید سرویس هیچ هزینه ای عودت نمیشود و از ماه آینده می بایست هزینه سرویس جدید را پرداخت نماید.
بند 5- مالکیت سرویس – تغییر مالکیت : سرویسها با توجه به حقیقی / حقوقی که خریداری می شود ، مالک و صاحب امتیاز سرویس خواهند بود .
بند 6 – جریمه دیرکرد : صورتحساب از ۱۴ روز قبل از موعد پرداخت برای مشتری صادر می شود (برای سرویس ماهیانه ۷ روز قبل صادر میشود). مشتری مهلت دارد تا زمان موعد آنرا پرداخت نماید . بعد از ۷ روز از تاریخ انقضا ، توسط سیستم بصورت اتوماتیک ۱۰% از کل هزینه صورتحساب با حداقل ۱۰،۰۰۰ ریال ، جریمه تعلق می گیرد و به هزینه صورتحساب اضافه می شود .
بند 7- عدم پرداخت به موقع : سرویسهای میزبانی بعد از 1 روز در صورت عدم پرداخت معلق خواهد شد(سرویس هاس سرور مجازی بعداز ۲۴ساعت در صورت عدم پرداخت معلق خواهد شد). البته بجز سرویس دومین ، که به محض انقضای دومین از سوی رجیسترار غیرفعال خواهد شد و حداکثر تا ۳۰ روز سرویس را بصورت غیرفعال بر روی سرور نگه می دارد و بعد از آن می تواند از روی سرور حذف نماید(در مورد سرور مجازی۷روز است) .
بند 8- شرایط اختصاصی : هاست سان و مشتری نسبت به سرویسی که ارایه می شود تعهداتی دارد که به تفکیک در پایین آمده است :
الف)ثبت و سرویس دومین:
۱٫هاست سان کلیه دومین ها را با نام مشتری ثبت می کند و صاحب امتیاز و مالکیت دومین ها مشتری خواهد بود.
۲٫هاست سان یک ایمیل یاداوری حداقل ۷ روز قبل از اتمام سرویس جهت تمدید به شما ارسال خواهد کرد.هاست سان تا ۷ روز بعد از اتمام سرویس به مشتری فرصت خواهد داد، تا دومین را تمدید نماید.
۳٫بعد از ۷ روز از اتمام دومین،در صورت عدم تمدید دومین هاست سان این اجازه را دارد که دومین را به شخص دیگری واگذار کند.
۴٫مشتری موظف به رعایت تمامی قوانین دومین وضع شده توسط رجیسترار خواهد بود.در صورت عدم رعایت قوانین دومین توسط رجسترار بسته خواهد شد. در این صورت هاست سان هیچ گونه مسئولیتی در این زمینه نخواهد داشت.
۵٫در صورت عدم تمدید به موقع دومین ،دومین از سوی رجسترارغیر فعال شده و جهت فعال سازی شامل جریمه خواهد شد که هزینه آن حدود ۱۰ برابر هزینه ۱ سال ثبت دومین می باشد.
ب)هاست های اشتراکی هاست سان:
1- تا 14 ,روز مشتری فرصت دارد از تاریخ انقضای هاست ، اقدام به تمدید آن نماید و پس از آن کلیه اطلاعات پاک خواهد شد .
2- استفاده محدود از امکانات سرویس : مشتری محدود به میزان استفاده از امکانات مشخص شده ( مانند میزان پهنای باند ، میزان فضا ، تعداد ایمیل ، تعداد ساب دومین و … ) در سرویس خریداری شده می باشد و در صورت مصرف بیش از حد مجاز تعیین شده ، سرویس بحالت تعلیق در آمده و مشتری مجبور است که سرویس خود را ارتقا دهد .
3- کاربر هاست سان متعهد میشود در کنار سرویس بک آپ گیری هاست سان شخصا نسبت به نگهداری اطلاعات خود اقدام کند و در شرایطی که بک آپ در اختیار هاست سان نباشد مسئولیت اطلاعات به عهده خود کاربر می باشد.
4- از میزبانی وب سایت هایی که خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشند معذوریم.
5- استفاده از سرویسهای ایمیل : مشتری با شرایط زیر می تواند از سرویسهای ایمیل بهره ببرد :
6- دیگر محدودیت استفاده از سرویسها :
ج)سرویس های نمایندگی هاست سان:
۱٫مشتری نمایندگی ها موظف به رعایت قوانین هاست های اشتراکی (توضیح در ب) می باشند.در صورت عدم رعایت قوانین مدیر سرور این اجازه را دارد اکانت های مشتریان را بدون اطلاع قبلی ساسپند نمایند.نماینده می تواند در پنل نمایندگی دلیل ساسپند شدن اکانت مشتری را مشاهده نماید.
۲٫فضای اضافی – سرویس اضافی : نماینده هر گونه فضا –پهنای باند- ip – سرویس اضافی خریداری نماید،غیر قابل باز گشت خواهد بود.
۳٫زیر نماینده:نمایندگان می توانند با فضا و هاست خریداری شده، پنل نمایندگی برای مشتریان خود ایجاد کنند.در صورت کنسل (انصراف) نمودن سرویس خود،کلیه سرویس های مشتریان و زیرنماینده ها هم بدون بازگشت هزینه بسته یا حذف خواهد شد.
۴٫نماینده می تواند در صورت عدم فعالیت خود اکانت های مشتریان و نمایندگان خود را به هاست سان واگذار نماید.هاست سان در زمینه پذیرفتن میزبانی مشتریان نماینده مختار خواهد بود و هیچگونه تعهدی نسبت به نماینده نخواهد داشت.
۵٫اتمام سرویس نمایندگی : تا 7 روز مشتری فرصت دارد از تاریخ انقضای هاست ، اقدام به تمدید آن نماید و پس از آن کلیه اطلاعات پاک خواهد شد .
۶٫پهنای باند : درحال حاضر برای هاست های لینوکس هیچ محدودیتی از نظر مصرف پهنای باند برای نمایندگان و مشتریان آنها درنظر گرفته نشده است . و هاست های ویندوز درصورتی که میزان مصرف پهنای باند از حدودی که تعیین شده تجاوز کرد ، سرویس بحالت تعلیق درخواهد آمد .
۷٫ بازیابی اطلاعات و دیتابیس توسط کاربر: جهت سایتهای بسیار بزرگ که حجم فایلها و یا دیتابیس بالایی دارند ، بازگردانی آنها ممکن است کاری بسیار زمانبر بوده باشد . چنانچه مدت بازگردانی این سایت بیش از ۳۰ دقیقه زمان ببرد ، باید سریعا کار را متوقف کرده و از مدیر سرور بخواهد که اطلاعات را با دسترسی بالاتر بازیابی کند . چون ما به کاربران اجازه اجرای یک پروسس بیش از ۳۰ دقیقه را نمی دهیم و آنرا متوقف می کنیم . ما اینکارو در زمان مناسب و زمانی که سرور ترافیک کمتری داشته باشد ، انجام می دهیم
.هزینه بازیابی اطلاعات تا ۱ گیگابایت ( به شرط درخواست یکبار درهر ماه ) رایگان بوده و در غیر این صورت و همچنین در مورد بکاپ هایی با حجم بیشتر از یک گیگابایت با هزینه ای که در قسمت تعرفه های سرویس های نمایندگی قید شده ، قابل انجام خواهد بود.
8٫ استفاده از هاست اشتراکی به عنوان هاست دانلود ممنوع می باشد. در صورت مشاهده اکانت مورد نظر بدون هیچ اخطاریه ای حذف میشود.
د)سرور های مجازی:
۱٫هاست سان کلیه اطلاعات،رمز،روت سرور را در اختیار مشتری قرار داده و اجازه ورود و دخل و تصرف و دسترسی و ویرایش ویا مشاهده فایل های مشتریان را ندارد.
۲٫هاست سان دسترسی کامل به سرور را در اختیار مشتریان قرار می دهد و هیچگونه دخالتی در مدیریت سرور ندارد.لذا مسئولیت نگهداری و امنیت داده ها بر عهده مشتری خواهد بود.
۳٫هاست سان پشتیبانی و اشکالات مربوط به سرور و دیتاسنتر ویا شبکه را به عهده و پاسخگو خواهد بود.
۴٫پشتیبان گیری از اطلاعاتvps به عهده مشتری خواهد بود و در صورت نیاز می تواند سرویس پشتیبان گیری از هاست سان را جداگانه خریداری نماید.
۵٫مشتری ملزم به رعایت قوانین دیتاسنتر از قبیل قانون کپی رایت، عدم ارسال اسپم و … را خواهد بود.
۶٫ مشتری مجاز به استفاده از منابع حافظه و پردازنده به میزان تعیین شده می باشد . به تشخیص هاست سان درصورتی که بیش از حدمجاز استفاده نماید ، می بایست سرویس خود را ارتقا و یا به سرورهای اختصاصی انتقال دهد.
۷٫درصورتی که پهنای باند بیش از مقدار تعیین شده مصرف شود ، صورتحسابی در پایان هر ماه برای مشتری ارسال می گردد که می بایست آنرا پرداخت نماید .
۸٫به جهت اینکه vps منابع سرور را بصورت انحصاری اشغال کرده،حداقل ۷ روز قبل از اتمام سرویس وظیفه دارد برای تمدید سرویس یا اعلام کنسل سرویس خود اقدام نماید.در غیر این صورت هاست سان این اختیار را دارد در پایان ماه سرویس را قطع نماید .
ه)سرورهای اختصاصی(dedicated server) :
۱٫مشتری ملزم به رعایت قوانین دیتاسنتر است. در صورت عدم رعایت قوانین دیتاسنتر ویا به هر دلیل دیگر سرور بسته شود،هاست سان هیچگونه مسئولیتی در این زمینه نخواهد داشت.در صورت داشتن فعالیت خاص،قبل از خرید سرور،می توانید در مورد مجاز بودن و امکان نصب و استفاده روی سرور از هاست سان سوال کنید و ریز قوانین و شرایط استفاده از سرورهای اختصاصی تنظیم شده توسط دیتاسنتر را مطالعه نماید.
۲٫ ۱۵ روز قبل از سر رسید سرور می بایست هزینه سرور برای ماه دیگر پرداخت گردد.در غیر این صورت کنسلی سرور به دیتاسنتر اعلام شده و سرور در ماه آینده غیر قابل استفاده خواهد بود.
بند 9- شرایط پشتیبانی: هاست سان به روش های زیر پشتیبانی انجام میدهد که شرایط پشتیبانی به شرح زیر است :
الف)ارسال تیکت پشتیبانی:با ارسال تیکت پشتیبانی هاست سان حد اقل بین 2 دقیقه و حد اکثر 4 ساعت ساعات غیر اداری پاسخگو میباشد
ساعات این پشتیبانی بین ساعت 14 الی 1 بامداد میباشد
1.مشتری باید حدالمقدور زبان ارسال پیام خود در پشتیبانی را از زبان فارسی برای ارسال تیکت استفاده نماید
2.مهم ترین اصل پشتیبانی حفظ ادب ،تربیت و شخصت در ارسال تیکت میباشد و تیکت هایی که به هر کدام از پشتیبان ها بی احترامی شود کاربر از پشتیبانی محروم میشود و در صورت تکرار اکانت کاربر مسدود و تیکت او برای رسیدگی به مراجع قضائی ارسال میگردد.
ب)پاسخگویی تلفنی: با تماس تلفنی با پشتیبانی هاست سان میتوانید درصورت ایجاد مشکل در سرویس های خود با ما در ارتباط باشید
ساعات پاسخگویی تلفنی از ساعت 9 الی 21 میباشد که در روز های تعطیل از ساعت 10 الی 21 میباشد
مهمترین اصل پشتیبانی تلفنی حفظ ادب ، تربیت و شخصیت در پشتیبانی میباشد و درصورت هرگونه توهین و عدم حفظ ادب و شخصیت پشتیبانی میتواند از پاسخگویی به کاربر خودداری نماید و درصورت تکرار اکانت کاربر مسدود و به مراجع قضائی برای رسیدگی ارسال میگردد
ج)پشتیبانی سیستم چت آنلاین هاست سان:کاربران هاست سان در زمان هایی که سیستم پشتیبانی آنلاین هاست سان انلاین باشد میتوانند با ورود به سیستم پشتیبانی آنلاین و ارتباط مستقیم با پشتیبانی هم از نحوه خرید در هاست سان مشورت بگیرند و درصورت مشکل در خدمات بصورت آنلاین مشکل خود را رفع کنند
1.مهمترین اصل پشتیبانی چت آنلاین حفظ ادب ، تربیت و شخصیت در پشتیبانی میباشد و درصورت هرگونه توهین و عدم حفظ ادب و شخصیت پشتیبانی میتواند از پاسخگویی به کاربر خودداری نماید و درصورت تکرار ای پی کاربر مسدود و درصورت احراز هویت کاربر و دارا بودن اکانت در سایت اکانت کاربر را مسدود و متن گفتگو را به مراجع قضائی برای رسیدگی ارسال میگردد
2.مشتری باید حدالمقدور زبان ارسال پیام خود در پشتیبانی را از زبان فارسی برای ارسال پیام استفاده نماید
د)تلگرام
در تلگرام فقط واحد فروش بخش ارائه پاسخگویی دارد و از ایدی rh110 سیستم پشتیبانی فروش میباشد و جهت درخواست پشتیبانی فقط از روش های الف و ب اقدام فرمایید و قسمت ج و د فقط جهت پشتیبانی واحد فروش میباشد
1.مهمترین اصل پشتیبانی چت آنلاین حفظ ادب ، تربیت و شخصیت در پشتیبانی میباشد و درصورت هرگونه توهین و عدم حفظ ادب و شخصیت پشتیبانی میتواند از پاسخگویی به کاربر خودداری نماید و درصورت تکرار ایدی کاربر مسدود و درصورت احراز هویت کاربر و دارا بودن اکانت در سایت اکانت کاربر را مسدود و متن گفتگو را به مراجع قضائی برای رسیدگی ارسال میگردد
2.مشتری باید حدالمقدور زبان ارسال پیام خود در پشتیبانی را از زبان فارسی برای ارسال پیام استفاده نماید
شرایط و قوانین کلی در 9 بند تهیه و تنظیم شده است و در صورت تغییر به اطلاع مشتریان خواهد رسید
ارادتمند شما هاست سان