اطلاعاتی در مورد Event ID 333 پرینت


برخی اوقات در Event Viewer ویندوز خطایی با عنوان زیر در رویداد ها ثبت شده است .

Event ID 333 - An I/O operation initiated by the Registry failed unrecoverably

دلیل این رویداد ممکن است نرم افزاری و یا سخت افزاری باشد که دلایل نرم افزاری و سخت افزاری به تفکیک در زیر ارائه شده است .

دلایل نرم افزاری :

1- برخی از نرم افزار های ویروس یاب و نرم افزار های backup گیری باعث این مشکل می شود.

2- ممکن است سرویس مشکوکی در startup ویندوز شما باشد که می توانید از طریق msconfig می توانید لیست نرم افزارها و سرویس ها را مشاهده نموده  و در صورتی که سرویس و یا نرم افزار مشکوکی رویت نمودید آن را حذف نمایید.و همچنین شما می توناید از طریق safemode وارد ویندوز خود شده و سپس به قسمت Event Viewer رفته و بررسی نمایید که آیا در Event های ثبت شده event مربوطه ثبت می شود یا خیر .

3- ممکن است به خاطر qoute disk باشد و کاربر مربوطه بیش از qoute اختصاص داده شده حجم اشغال کرده باشد و یا همان مقدار اختصاص داده شده حجم اشغال کرده باشد که ممکن است این خطا در Event Viewer ایجاد شود.

4- ممکن است به خاطر نصب نرم افزار باشد که بعد از نصب برخی از فایل های سیستمی را دچار اشکال کند.نظیر فایل TCPIP.SYS ، اگر بعد از نصب نرم افزار خاصی این رویداد در Event Viewer ثبت شده است.ممکن است که با unistall کردن نرم افزار این مشکل برطرف شود.

5- ممکن است سرویس پک مربوطه بدرستی نصب نشده باشد و یا سرویس پک مربوطه دچار مشکل باشد که در صورت مشکلدار بودن سرویس پک آن را حذف نمایید و در صورتی که سرویس پک نصب نبوده و یا ناقص نصب شده است دوباره نصب کردید و یا سرویس پک را بروز رسانی نمایید.

 

دلایل سخت افزاری :

1- ممکن است دلیل این امر کارت شبکه باشد که شما می توانید دوباره درایو کارت شبکه را دوباره نصب نمایید.

2- ممکن است motherboard و یا CPU دچار مشکل باشد.

3- ممکن است هارد دیسک سرور شما دچار مشکل شده باشد که می توانید با دستور chkdsk /r هارد دیسک خود را چک نمایید و یا فضای خالی خود را بررسی نمایید.

4- ممکن است به خاطر رم سرور باشد که در صورت اطمینان از معیوب بودن رم باید رم آن را تعویض نمایید.

5- ممکن است که کابل متصل به هارد دیسک دچار مشکل باشد که با تعویض این مورد می توانید مشکل را برطرف نمایید.


آیا این پاسخ به شما کمک کرد؟

  • 3
« برگشت