« برگشت

ارتقا سرویس

  • Thursday, 2nd April, 2020
  • 16:46pm

به اطلاع کاربران عزیز رسانده میشود از امروز شما میتوانید جهت درخواست ارتقا سرویس های هاست و نمایندگی هاست و سرور مجازی بجای ارسال تیکت پشتیبانی از بخش مدیریت سرویس خود با انتخاب گزینه ارتقا سرویس از بین سرویس های موجود اقدام به ارتقا سرویس خود کنید.

مبلغ پرداختی شما مابتفاوت سرویس فعلی تا سرویس جدید و میزان مدت زمان باقیمانده توسط سیستم اتوماتیک محاسبه میشود و پس از پرداخت مابتفاوت سرویس درخواستی ارتقا سرویس شما به صورت اتومانیک انجام میشود.

اموزش تصویری:

ابتدا وارد پنل کاربری خود در هاست سان شده و از بخش سرویس ها سرویس های من را انتخاب کنید

ارتقا هاست

حالا سرویس های خود در هاست سان را مشاهده میکنید سرویسی که قصد ارتقا ان را دارید را انتخاب کنید و به بخش جزئیات محصول بروید

ارتقا هاست

حالا از منو سمت راست گزینه ارتقا / تنزیل را انتخاب کنید

افزایش حجم هاست

در این مرحله از بین سرویس های موجود مدت زمان سرویس را مطابق با مدت زمان سرویس جاری خود انتخاب کنید . مثلا اگر در حال حاظر هاست یکساله دارید سرویس یکساله را انتخاب کنید. (مهم نیست چه میزان از زمان سرویس شما باقی مانده باشد)

پس از انتخاب مدت زمان سرویس روی گزینه ثبت کلیک کنید.

در این بخش جزئیات سرویس فعلی و سرویس انتخابی جهت ارتقا را مشاهده میکنید . همچنین مبلغ قابل پرداخت با توجه به مدت زمان باقی مانده و مبلغ پرداختی و سرویس انتخاب شده توسط سیستم محاسبه شده و به شما نمایش داده میشود.

درصورت تایید صحت اطلاعات درخواستی بر روی دکمه ادامه خرید کلیک کنید و به درگاه پرداخت متصل شوید. پس از پرداخت ارتقا سرویس شما بصورت اتوماتیک انجام میشود و پس از حدود 30 دقیقه الی 1 ساعت روی سرویس شما نمایش داده میشود.

درصورت هرگونه سوال و یا درخواست میتوانید از طریق قسمت پشتیبانی تیکت ارسال کنید تا کارشناسان ما به شما راهنمایی لازم را انجام دهند.

پشتیبانی هاست سان