اخبار - هاست سان
باسلام
درصورتی که به هردلیلی پرداخت های انلاین شما در هاست سان با مشکل مواجه شد روش های زیر را انجام دهید
  1. درصورتی که از درگاه پراخت بانک ملت استفاده کردید و پول از حساب شما کسر شده است به ادرس http://bankmellat.ir/Purchase_transaction_fails.aspx مراجعه و پیگیری نمایید
  2. درصورتی که از طریق درگاه بانک انصار اقدام به پرداخت کرده اید و پول از حساب شما کسر شده است لطفا از به پشتیبانی تیکت بزنید تا از طریق وب سایت شاپرک برسی شود و اقدامات لازم انجام شود
  3. درصورتی که از طریق درگاه موبایلی اقدام به پرداخت کرده اید وتراکنش ناموفق بوده ولی هزینه از حساب شما کسر شده است با شماره تماس 02127312731 در تماس باشید

باتشکر مدیریت هاست سان


1394/10/20



« برگشت

بازگشت به بالا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات هاست سان می باشد و هرگونه کپی برداری از ان پیگرد قانونی دارد