« برگشت

راه حل پرداخت های ناموفق

  • Sunday, 10th January, 2016
  • 14:29pm
باسلام
درصورتی که به هردلیلی پرداخت های انلاین شما در هاست سان با مشکل مواجه شد روش های زیر را انجام دهید
  1. درصورتی که از درگاه پراخت بانک ملت استفاده کردید و پول از حساب شما کسر شده است به ادرس http://bankmellat.ir/Purchase_transaction_fails.aspx مراجعه و پیگیری نمایید
  2. درصورتی که از طریق درگاه بانک انصار اقدام به پرداخت کرده اید و پول از حساب شما کسر شده است لطفا از به پشتیبانی تیکت بزنید تا از طریق وب سایت شاپرک برسی شود و اقدامات لازم انجام شود
  3. درصورتی که از طریق درگاه موبایلی اقدام به پرداخت کرده اید وتراکنش ناموفق بوده ولی هزینه از حساب شما کسر شده است با شماره تماس 02127312731 در تماس باشید

باتشکر مدیریت هاست سان